fredag, mars 3

#FOTOUTMANINGMARS2017


Just nu pågår #fotoutmaningmars2017 på instagram.
Det är Hanna Wendelbo som står för den.
Igår var dagens tema #vardagslyx
Hos oss var det hunden som tog sig an den uppgiften.


Han får egentligen inte ens vara på övervåningen, men när alla de andra hade gått
smög han upp för trappen och till slut mycket försiktigt upp i vår säng.
Jag var så trött att jag inte orkade bråka med kraken så han fick ligga kvar.
Vem kan säga nej till de ögonen?! inte jag iaf.
 

Var på Bruket en stund och satt med en kaffe i leklandslobbyn.
I går hade alla nya nr av diverse magasin kommit så jag passade på att fantisera
lite om trädgården och smidde sommarens planer. Fast jag borde nog bara låta alla plantor få stå
i år och inte möblera om dem i trädgården hela tiden som om det vore att vardagsrum...
fast lite så känns det ju på sommaren. Natur-TV 24-7. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar