måndag, augusti 28

#SKRYTINLÄGG


Jag vågar nog påstå att det var ett par tre stycken till personer förutom 
Fredrik, Jill och jag som tyckte det var en bra idé att fika på Strömma
denna sommar (om vi kan kalla den för det) 


för att inte tala om konserterna...ytterligare en anledning att ta sig dit.


Jag och många med mig älskar den sköna miljön där.
Klottra är ju som bekant (för dig som känner mig) något annat jag älskar.
Ett exempel på det kan vara brickan jag klottrade ihop åt Marina.
Johorååsåatte, hehe, lite stolt liksom.


Hade ambitionen att ta en bild med smarrig fika på, men tyvärr för gott,
där av kletig sked och tom tallrik, men fönstret speglar sig så fint i kaffet så
det får väga upp min glupskhet.

Nästa gång du fikar på Strömma, om du gör det, vilket jag starkt rekommenderar osv, 
tänk då på att jag kanske får vara en del av din smaskiga fikastund om du bär det på
en sådan här liten fiffig bricka.

Over and out
#skrytinlägg

2 kommentarer:

  1. Ååååh! Har en soft spot för små brickor och den här.. en av dom finaste!! Grymt Jennie, du är så bäst <3

    SvaraRadera
  2. men tack! va gla ja blir :) Du kan vara bäst <3

    SvaraRadera