tisdag, oktober 10

ÅKULLA OUTDOOR 2017



Lisa och jag tog ambulansen till Åkulla för att plåstra om eller snarare gör plåster av gamla jeans.
ja, eller vi och vi, det var ju ni, besökare som fixade och trixade med det.


Vi undrade mest hur årets Åkullamärke såg ut.
Här är ett superfint exempel.


Här skulle man kunna sätta det. 


Vi fick en del "patienter" från Frankrike som var här på skolresa.
Som ni vet är ju fransoserna riktigt vassa på det där med mode ;)


Grabbarna älskade Sverige sa dom.
Ja ba, mmm mycket vackert men väldigt KALLT!
 
fast dom kom från Normandie...kan vara lite kallt där också har jag hört samt vackert
och då står man ut med mycket.
 

Det där med tygmärken tyckte dom var riktigt roligt iaf och vi fick
sy på ett helt gäng på deras ryggsäckar.
Det här är bara några exempel.
 

Sweden som sagt. Fint.


Lisa fixar kepan (ja, jag vet, gammelspråk)
 


Kolla bara! KOOOLT!


så nöjda :)


Det sprakade  mysigt från elden och ett tag hade jag nästan lust att 
stoppa fötterna i den. En van friluftsmänniska är ju lite mer rutinerad
med funktionskläder och sånt...jag hade snakers (big fail)



 Tack Åkulla Outdoor för att vi fick vara med på eran festival!
Det var fantastiskt roligt. Och tack alla besökare som fyllde borden i våran tipi.

Hoppas vi ses igen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar