tisdag, oktober 10

JEANSPÅSAR att GÖMMA "FULA" KRUKOR I, ENKELT DIYTIPS


 Har världens enklaste knep för att dölja krukor som du kanske tröttnat på
eller tycker är riktigt fula...för man behöver ju inte göra sig av med allting.
Man kan spara, jooo, SPARA
...vet ju aldrig när de kan komma till användning.
Ett par jeans som blivit för stora (eller kanske för små), blivit trasiga
och väntar på saxen för att förvandlas till ett par shorts, eller en modell som 
man bara inte kan ha på sig längre...PGA  cringe worthy, men när inköp
gjordes så kostade dem skjortan. ja du vet säkert.

Plocka fram dem nu!


 



Voila! en krukpåse, eller byxkruka eller, nja...du kanske har något bra förslag på produktnamn.
Så smart och snyggt om du frågar mig.

och det är som med allt annat hos mig, det tenderar att bli mycket.
Snart har jag väl krukpåsar överallt.


Förresten, man kan ju gömma allt möjligt i dem,
gamla sockor och fjärrkontroller tex. Grrrr
Kanske sig själv med.
Man kryper in i påsen och försvinner...en stund...för att samla energi
och leta efter tålamod. Långt därinne i botten på påsen finns det.
Det är jag säker på.




Var tvungen att testa lite.
Jeans passar till allt ju!


Passar utmärkt i hop med brunt också.
Jag säger det igen... Albert & Herbert är mina stilikoner. 
Dom sparade minsann på saker som kunde vara bra att ha...
...till allt möjligt.

Släng nu inga jeans förrän du funderat på vad du skulle kunna göra med
dem förutom shorts då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar