torsdag, oktober 5

NYA UPPTÄKTER OM MITT JAG


Det har kommit till mig på sista tiden,
egenskaper jag inte trodde mig själv om.

Vadå vadå tänker du nyfiket nu (tänker jag).

 

jo serru, jag är PETIG.
Håller på med en och samma sak i evigheters evigheter,
blir liksom inte nöjd. Nu jobbar jag på en grej för Jul på Strömma.

 

Det måste bli sådär perfektfult för mig för 
perfektperfekt är så himla tråkigt tycker jag. 



Jag fick plötsligt användninga av den där kursen i lettering som jag gick 
nu i våras och höstas för Fia Lotta Jansson design (hon är förövrigt en superstar)

 Där å då hör jag mig skämtsamt säga men ändå
med en helt seriös ton, att - oj vad lätt det här var med brushpen! 

Ny upptäckt...inte så vansinnigt ödmjuk

men ni förstår att jag är så less på mitt konstanta ursäktande för vad jag gör, kan och
är utbildad till osv. Puuh så tröttsamt. Någon sa att om man får en fin komplimang så skall
man bara säga tack! så det gjorde jag vid ett annat tillfälle i veckan var på en annan
människa som stod bredvid sa ironiskt skrockande, ehhe ödmjuk.
Ja ba, va fasen, nu spårar det ut för mig, jag håller på att bli en odräglig typ.
Tror att jag är nåt, kan nåt osv... MEN DET ÄR VÄL PÅ TIDEN! 
Jante kommer ändå sitta på min axel å peta. 
Jag försöker bara bli lite mer kompis med honom nu helt enkelt.


Tillbaka till uppgiften, så här blev det till slut.
Kom alltså till Strömma och upplev lite genuin JUL.
Den 2-3 december på Strömma Farmlodge.
Det kommer bli fantastiskt mysigt och trevligt med körsång
som avslutning på dagen för den som vill stämma in.

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar